Search results

Records found: 29  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0017168 amg^"
  1. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi / Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová . Praha : Grada, 2011 . 213 s . ISBN 978-80-247-4039-3 (brož.) .   [8, currently available 6, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0610
    Prezenčně1000
    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

    book

  2. Cestovní ruch : vývoj, organizace a řízení / Miroslav Čertík a kolektiv autorů . Praha : OFF, 2001 . 352 s . ISBN 80-238-6275-8 (váz.) : .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    Cestovní ruch

    book

  3. Communicating heritage : a handbook for the tourism sector . Madrid : World Tourism Organization, c2011 . iv, 150 s . ISBN 978-92-844-1375-1 (brož.) .   [2, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
    book

    book

  4. Contemporary tourism : an international approach / Chris Cooper and C. Michael Hall . Oxford : Elsevier, 2008 . xv, 377 s . ISBN 978-0-7506-6350-2 .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  5. Der neue Resonanz-Tourismus : Herzlich willkommen! / [Verena Muntschick, Anja Kirig, Janine Seitz, Nina Pfuderer, Christiane Varga, Christian Schuldt ; Herausgeber Zukunftsinstitut GmbH] . Frankfurt am Main : Zukunftsinstitut GmbH, [2019] . 115 stran . ISBN 978-3-945647-62-2 (brožováno) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    book

    book

  6. Destination brands : managing place reputation / Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride . Oxford : Butterworth-Heinemann, 2011 . xvii, 370 s . ISBN 978-0-08-096930-5 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Destination brands

    book

  7. The economics of tourism destinations / Norbert Vanhove . London : Routledge, 2012 . xxi, 327 s . ISBN 978-0-08-096996-1 (váz.) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  8. Essentials of tourism / Chris Cooper . Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2012 . xxiv, 363 s . ISBN 978-0-273-72438-4 (brož.) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  9. Handbook on E-marketing for tourism destinations . Madrid : World Tourism Organization and European Travel Commission, c2008 . xxiv, 278 s . ISBN 978-92-844-1276-1 (UNWTO). ISBN 978-92-990050-1-9 (ETC) .   [2, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
    book

    book

  10. Handbook on tourism destination branding / with an introduction by Simon Anholt . Madrid : World Tourism Organization and the European Travel Commission, c2009 . xxx, 165 s . ISBN 978-92-844-1311-9 (UNWTO : brož.). ISBN 978-92-990050-6-4 (ETC) .   [2, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0020
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.