Search results

Records found: 18  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0023322 amg^"
  1. Alchymie internetového úspěchu / Richard Ruibar . Kralice na Hané : Computer Media, 2005 . 156 s . ISBN 80-86686-53-1 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Alchymie internetového úspěchu

    book

  2. The art of social media : power tips for power users / Guy Kawasaki and Peg Fitzpatrick  New York : Portfolio/Penguin, 2014 . xii, 196 stran . ISBN 978-1-59184-807-3 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  3. Direct marketing / Edward Nash ; [z anglického originálu ... přeložil Vilém Jungmann] Praxe manažera . Praha : Computer Press, 2003 . xiv, 604 s . ISBN 80-7226-838-4 : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Direct marketing

    book

  4. E-commerce : implementing global marketing strategies / Bohdan O. Szuprowicz . Charleston : Computer Technology Research, 1999 . x, 240 s . ISBN 1-56607-065-1 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    E-commerce

    book

  5. Game on : energize your business with social media games / Jon Radoff . Indianapolis : Wiley, c2011 . xxxix, 390 s . ISBN 978-0-470-93626-9 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  6. Google Analytics : podrobný průvodce webovými statistikami / Brian Clifton ; [překlad Lukáš Krejčí] . Brno : Computer Press, 2009 . 334 s . ISBN 978-80-251-2231-0 (brož.) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Google Analytics

    book

  7. Handbook on E-marketing for tourism destinations . Madrid : World Tourism Organization and European Travel Commission, c2008 . xxiv, 278 s . ISBN 978-92-844-1276-1 (UNWTO). ISBN 978-92-990050-1-9 (ETC) .   [2, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
    book

    book

  8. Internetový marketing / Viktor Janouch . V Brně : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 (brožováno) .   [3, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Internetový marketing

    book

  9. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2010 . 304 s . ISBN 978-80-251-2795-7 (brož.) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Internetový marketing

    book

  10. Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál  Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021 . 191 stran . ISBN 978-80-7494-564-9 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Jak na digitální marketingovou strategii firmy

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.