Search results

Records found: 116  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0024457 amg^"
  1. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze / Martin Kaleja  Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015 . 109 stran . ISBN 978-80-7510-160-0 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze

    book

  2. A co já s tím? : integrace, nebo desegregace? : speciálně pedagogické úvahy a odborné postřehy asistenta pedagoga / Jana Bradley  Prostějov : Computer Media, 2016 . 169 stran . ISBN 978-80-7402-280-7 (brožováno) .   [4, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0220
    A co já s tím?

    book

  3. ADHD krok za krokem / Jitka Kendíková  Praha : Raabe, [2019]  ©2019 . 159 stran . ISBN 978-80-7496-438-1 (brožováno) : .   [11, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0460
    Prezenčně1000
    ADHD krok za krokem

    book

  4. Aplikovaná tělesná výchova / Ondřej Ješina, Martin Kudláček a kol. . Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2011 . 180 s . ISBN 978-80-244-2738-6 (brož.) : .   [3, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
    Aplikovaná tělesná výchova

    book

  5. Asistence lidem s postižením a znevýhodněním : praktický průvodce pro osobní a pedagogické asistenty / Iva Uzlová . Praha : Portál, 2010 . 135 s . ISBN 978-80-7367-764-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201010/contents/nkc20102111281_1.pdf .   [12, currently available 10, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK01010
    Prezenčně1000
    Asistence lidem s postižením a znevýhodněním

    book

  6. Autismus v edukační praxi / Barbora Bazalová  Praha : Portál, 2017 . 207 stran . ISBN 978-80-262-1195-2 (brožováno) .   [3, currently available 0, Length of Reservation Line 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0030
  7. Basiswissen Lehrerbildung: DaZ unterrichten / Hartmut Günther, Gabriele Kniffka, Gabriele Knoop, Thomas Riecke-Baulecke (Hrsg.) ; mit Beiträgen von: Maike Abshagen, Michael Becker-Mrotzek, Stefan Brömel, Silvia Dahmen, Hartmut Günther, Simone, Jambor-Fahlen, Jörg Kilian, Gabriele Kniffka, Markus Linnemann, Birgit Neuer, Andrea Óhidy, Inger Petersen, Thomas Riecke-Baulecke, Jörg Roche, Heinz-Elmar Tenorth, Elisabetta Terrasi-Haufe  Seelze : Klett/Kallmeyer, 2017 . 208 stran . ISBN 978-3-7727-1096-4 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  8. Basiswissen Lehrerbildung: Inklusion in Schule und Unterricht : Grundlagen in der Sonderpädagogik / Birgit Lütje-Klose, Thomas Riecke-Baulecke, Rolf Werning (Hrsg.)  Seelze : Klett/Kallmeyer, 2018 . 367 stran . ISBN 978-3-7727-1156-5 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  9. Bedekr společného vzdělávání / Gabriela Šarníková a kol. ; překlad ze slovenštiny Kateřina Hamplová  Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019 . 165 stran . ISBN 978-80-244-5606-5 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Bedekr společného vzdělávání

    book

  10. Budování rovného přístupu v terciárním vzdělávání studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami / Martin Kaleja (ed.) . Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013 . 199 s . ISBN 978-80-7464-475-7 (brož.) : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Budování rovného přístupu v terciárním vzdělávání studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.