Search results
- Codes of ethics in the public management / Ondřej Málek .
In: Hradec Economic Days 2011 [325 s.]. ISBN 978-80-7435-101-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 190-193 : 2 grafy . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_2.pdf . - Etická dimenze pedagogické profese / Pavel Vacek, Jan Lašek, Jana Doležalová .
In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Profesní etika pedagogů a mravní výchova žáků. s. 6-37 . - Etická pozícia medziľudského vzťahu v edukácii / Martin Žilínek .
In: Systémová komunikace. Hradec Králové : Miloš Vítek, 2006. Systémová komunikace. s. 47-53 . - Etická výchova pohledem vysokoškolských studentů / Eva Švarcová .
In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Profesní etika pedagogů a mravní výchova žáků. s. 66-68 . - Etický rozměr učitelské profese v současnosti / Jaroslav Šturma .
In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Profesní etika pedagogů a mravní výchova žáků. s. 61-65 . - Etika a literární text : (zamyšlení nad hodnotami přítomnými ve školním literárním textu) / Lenka Müllerová .
In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Profesní etika pedagogů a mravní výchova žáků. s. 53-57 . - Koncepce etiky sociálnej práce v študijnom odbore sociálna práca / Tatiana Matulayová .
In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 100-103 . - Koncepcia disciplíny etika v sociálnej práci / Beáta Balogová .
In: Socialia 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Socialia 2004. s. 35-38 . - Manažerská etika v interkulturním prostředí = Managerial ethics in the intercultural environment / Alena Josefová .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [445 stran]. ISBN 978-80-7435-546-2. S. 354-359 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_1.pdf . - Potreba etického kódexu študenta sociálnej práce na odbornej praxi v rámci novo vytváranej koncepcie odborných praxí / Tatiana Matulayová .
In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Vývoj a směřování odborných praxí na vysokých školách v oborech sociální práce. s. 59-63 .