Search results
- Environment-driven marketing communication / Zdeněk Smutný .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 316-322 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf . - Marketing controlling in Czech companies / Xenie Lukoszová, Kateřina Uhlářová, Lukáš Polanecký .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days [411 s.]. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-634-6. S. 86-94 (tištěný sborník), s. 541-549 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf . - Marketingový controlling v riadení podnikov / Lenka Chrzanová .
In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 27-28 . - Možnosti hodnocení výkonnosti marketingového managementu destinace = The opportunities to assess the performance of destination marketing management / Monika Palatková .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [469 s.]. ISBN 978-80-7435-367-3 (brož.). S. 362-371 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf . - Specifika marketingu v elektronickém obchodování = Specifics of marketing in e-commerce / Veronika Svatošová .
In: Hradecké ekonomické dny 2013 [369 s.]. ISBN 978-80-7435-250-8 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 245-250 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf . - Využitie BCG matice v procese sledovania hodnoty značky = BCG matrix usage in the process of brand value monitoring / Jana Majerová, Anna Križanová, Katarána Zvaríková .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [469 s.]. ISBN 978-80-7435-367-3 (brož.). S. 179-185 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf .