Search results
- ITIL® continual service improvement London : TSO, 2011 . xi, 246 stran . ISBN 978-0-11-331308-2 (brožováno) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - ITIL® service design London : TSO, 2011 . xi, 442 stran . ISBN 978-0-11-331305-1 (brožováno) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - ITIL® service operation London : TSO, 2011 . xi, 370 stran . ISBN 978-0-11-331307-5 (brožováno) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - ITIL® service strategy London : TSO, 2011 . xii, 483 stran . ISBN 978-0-11-331304-4 (brožováno) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - ITIL® service transition London : TSO, 2011 . xii, 347 stran . ISBN 978-0-11-331306-8 (brožováno) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Lerndialog statt Noten : neue Formen der Leistungsbeurteilung / Felix Winter Weinheim : Beltz, 2018 . 278 stran . ISBN 978-3-407-25798-7 (brožováno) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Výkonnost a její měření ve veřejném sektoru / Jana Vodáková aj. Praha : Wolters Kluwer, 2016 . 197 stran . ISBN 978-80-7552-013-5 (brožováno) . [2, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0