Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0429904 xcla^"
  1. K didaktickej rekonštrukcii učiva o kyselinách a zásadách = On didactic reconstruction of acids and bases / Ľubomír Held .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 122-128 .
    article

    article

  2. Pokus o vytvorenie konštruktivistického poňatia tematického celku redoxné deje = Attempt to create constructivist notion of thematic unit redox actions / Eva Kostolányiová a Ľubomír Held .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 33 .
    article

    article

  3. Pokus o vytvorenie "prirodzeného" postupu výučby kyselín a zásad v základnej škole = Proposal for teaching of acid and base in basic school / Monika Gergelyová, Ľubomír Held .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 129-133 : 1 tab. .
    article

    article

  4. Postoje pracovníkov exaktných vied k prírodovednému vzdelávaniu v základných školách / Ľubomír Held .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 39-41 .
    article

    article

  5. Pracovné listy k téme kyseliny, zásady a soli, a ich overenie vo výučbe = Worksheets from topic acid, base and salt, and its verification in education / Monika Gergelyová a Ľubomír Held .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 23-24 .
    article

    article

  6. Úvahy nad rozširujúcim štúdiom učiteľstva prírodovedných predmetov / Ľubomír Held .
    In: Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Rozšiřující studium učitelství přírodovědných předmětů. s. 27-32 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.