Search results
- Architektúra počítačov I / Jozef Kapusta, Peter Švec .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 121-125 . - AV tvorba jako součást e-learningu / Karel Zatloukal, Vítězslav Křivánek .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 403-407 . - Buď připraven / Tomáš Slavík .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 193-197 . - Budování skupinové pojmové mapy jako dynamická a interaktivní podpora aktivního osvojování znalostí v distanční i prezenční formě studia / Karel Mls .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 336-342 . - Distanční minimum on-line / on Barborka / Irena Hoblíková, Monika Všetulová, Libor Holub, Radoslav Fasuga .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 102-110 . - E Education - regionální vzdělávací centra / Andrea Barešová, Martin Drahokoupil .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 257-264 . - E-kurz operační systémy / Daniela Chudá .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 115-120 . - E-learning - nové možnosti a přístupy, nebo jen nová platforma pro učení? / Vlasta Rabe, Vladimír Jehlička .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 356-361 . - E-learning - tvorba bezpečnostní politiky / Miloslav Feltl .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 265-270 . - E-learning a komunikační infrastruktura / Karel Zatloukal, Vítězslav Křivánek .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 399-402 .