Search results

Records found: 83  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0008333 xcla^"
  1. Activating forms of technology teaching and learning / Stanisława Danuta Frejman, Mirosław Frejman .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 30-33 .
    article

    article

  2. Aktivierungsmethoden im Deutschunterricht / Helena Zezulová .
    In: Vědecký výzkum a výuka jazyků IV [98 s.]. ISBN 978-80-7435-136-5 (brož.) Vědecký výzkum a výuka jazyků. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 97 .
    article

    article

  3. Alternativní metoda výuky dějepisu = Alternative method in the education of history / Petr Štorek .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 49 .
    article

    article

  4. Badanie możliwości wczesnego wprowadzenia pojęcia mol / Piotr Bieniek, Hana Gulińska .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 135-139 .
    article

    article

  5. Badatelský způsob vedení výuky s podporou ICT v Environmentální výchově [elektronický zdroj] / Jana Přinosilová, Erika Mechlová .
    In: Ditech '09 [1 DVD-ROM]. ISBN 978-80-7435-001-6 DITECH '09. [Hradec Králové] : IKM UHK, 2009 .
    article

    article

  6. Blended learning na ZŠ - práce se vzdělávacími cíli = Blended learning at primary school - working with education goals / Jiří Nikl .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 34 .
    article

    article

  7. CLIL as an approach to teaching English / Olga Vraštilová .
    In: Vědecký výzkum a výuka jazyků III [57 s. +]. ISBN 978-80-7041-947-2 (brož.) Vědecký výzkum a výuka jazyků. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 55 .
    article

    article

  8. Dominanty razvitija chimičeskogo obrazovanija i didaktiki chimii v XXI veke = Dominants and tendencies of development of chemical education and didactic of chemistry / Ninel Kuznecova .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 73-82 .
    article

    article

  9. E-learning pre skupiny. Pre koho je vhodný? / Ľuboš Polakovič, Gejza Bodon .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2012 [166 s.]. ISBN 978-80-7435-228-7 (brož.) E-learning 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 124-126 .
    article

    article

  10. E-learning v přípravě budoucích učitelů / Vladimír Jehlička .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2003 [323 s. +]. ISBN 80-7041-965-2 E-learning 2003. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 183-188 .
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.