Search results

Records found: 25  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0008943 xcla^"
  1. Aktivita významných českých firem na sociální síti Facebook = Use of Facebook in top Czech companies / Jana Nunvářová .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [472 stran]. ISBN 978-80-7435-547-9. S. 326-332 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_2.pdf .
    article

    article

  2. Aspekty marketingové komunikace při světové sportovní akci na území České republiky = Aspects of marketing communication of top sport event in the Czech Republic / Otakar Ungerman .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 265-273 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    article

    article

  3. Efektívna komunikácia a jej determinujúce faktory v SR = Effective communication and its determinants in Slovakia / Miroslava Szarková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Hradecké ekonomické dny 2009. s. 271-275 : 1 tb. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf .
    article

    article

  4. Environment-driven marketing communication / Zdeněk Smutný .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 316-322 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    article

    article

  5. How do firms in Slovakia use new trends in marketing communication : viral marketing = Ako firmy na Slovensku využívajú nové trendy v marketingovej komunikácii : virálny marketing / Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 191-199 .
    article

    article

  6. Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / Lucja Matusiková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 107-115 .
    article

    article

  7. Internal and online marketing communication of Czech companies / Zdeněk Smutný, Radim Čermák, Martin Tománek .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [353 stran]. ISBN 978-80-7435-550-9. S. 192-198 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_5.pdf .
    article

    article

  8. Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / Kateřina Matušínská, Marta Wilczková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 99-106 .
    article

    article

  9. Klasické výtvarné artefakty v súčasnej reklame = The creative artefacts in contemporary advertising / Jitka Rožňová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 48-56 .
    article

    article

  10. Komunikácia bankových subjektov s klientom = Banks communication with customers / Vlasta Konečná .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 154-162 .
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.