Search results

Records found: 110  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0009015 amg^"
  1. Advanced manufacturing systems : strategic management and implementation / edited by Joseph Sarkis and Hamid R. Parsaei . Amsterdam : Gordon and Breach Science Publishers, 1999 . xiv, 387 s . ISBN 90-5699-673-8 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Advanced manufacturing systems

    book

  2. Align IT : business impact through IT / Richard Wyatt-Haines . Hoboken : Wiley, c2007 . xx, 449 s . ISBN 978-0-470-03039-4 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Align IT

    book

  3. Alignment : systémové vyladění organizace : jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií / Robert S. Kaplan & David P. Norton ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2006 . 310 s . ISBN 80-7261-155-0 (váz.) : .   [3, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
    Alignment

    book

  4. Analýza podniku v rukou manažera : 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení / Monika Grasseová, Radek Dubec, David Řehák . Brno : BizBooks, 2012 . 325 s . ISBN 978-80-265-0032-2 (váz.) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Analýza podniku v rukou manažera

    book

  5. Analýza v rukou manažera : 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení / Monika Grasseová, Radek Dubec, David Řehák. . Brno : Computer Press, 2010 . 325 s . ISBN 978-80-251-2621-9 (váz.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Analýza v rukou manažera

    book

  6. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    B-to-B marketing

    book

  7. Balanced Scorecard : strategický systém měření výkonnosti podniku / Robert S. Kaplan, David P. Norton ; [z anglického originálu ... přeložil Marek Šusta] . Praha : Management Press, 2005 . 167 s . ISBN 80-7261-124-0 (váz.) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Balanced Scorecard

    book

  8. Bringing technology and innovation into the boardroom : strategy, innovation, and competences for business value . New York : Palgrave Macmillan, c2004 . xx, 414 s . ISBN 0-333-99459-0 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Bringing technology and innovation into the boardroom

    book

  9. Business plán : krok za krokem / Radim Červený ... [et al.] . V Praze : C.H. Beck, 2014 . xvii, 211 stran . ISBN 978-80-7400-511-4 (brožováno) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Business plán

    book

  10. Business process management and the balanced scorecard : using processes as strategic drivers / Ralph F. Smith . Hoboken : John Wiley & Sons, 2007 . x, 227 s . ISBN 0-470-04746-1 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Business process management and the balanced scorecard

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.