Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0009100 auc^"
  1. . Neuchatel : Delachaus & Niestlé, c1969 . 352 s [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  2. Nápisové písmo a jeho praktické využití : pracovní kniha pro žactvo národních škol a pro širší veřejnost : v 20 úlohách / Stanislav Sedláček . V Praze : Československá grafická Unie, 1936 . 47 s, tab . http://arl.uhk.cz/titulaky/u1312.pdf .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Sklad 1 prezenčně1000
    book

    book

  3. Nauka o měřických útvarech rovinných, jich kreslení, užití a významu : pro žáky prvé třídy škol středních / sepsal Theodor Hess . V Praze : J. Otto, 1881 . 79 s, xii s obr příl . http://arl.uhk.cz/titulaky/u1146-txt.pdf .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Sklad 1 prezenčně1000
    book

    book

  4. Risunok : učebnyje postanovki / [avtory teksta P.P. Belousov ... et al.] . Moskva : Izdatelstvo Akademiji chudožestv SSSR, 1960 . 20 s, 36 l obr příl .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Katedra výtvarné revize0100
    book

    book

  5. Stručný nástin harmonie barev : ku potřebě při kreslení a rýsování pro žáky středních škol jakož i k praktickému užití v umění a řemeslech / napsal Th. Hess . V Chrudimi : Th. Hess, 1876 . xvi s . http://arl.uhk.cz/titulaky/u1068-txt.pdf .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Sklad 1 prezenčně1000
    book

    book

  6. Tužkou, štětcem nebo myší / Karla Cikánová . Praha : Aventinum, 1998 . 123 s . ISBN 80-7151-031-9 : .   [19, currently available 16, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Katedra výtvarné revize0410
    Univerzitní knihovna UHK01210
    Prezenčně1000
    Tužkou, štětcem nebo myší

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.