Search results

  1. 21st-century literacy for using modern ICT technologies in science teaching and learning / Metka Kordigel Aberšek .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 51-60 .
    article

    article

  2. Aktivizácia poznávacej činnosti prostredníctvom interaktívnych programov / Iveta Šebeňová .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 153-158 .
    article

    article

  3. Alternativní metoda výuky dějepisu = Alternative method in the education of history / Petr Štorek .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 49 .
    article

    article

  4. Alternativní využití experimentu v chemickém vzdělávání = Alternative experiments in chemistry education / Hana Böhmová, Renata Šulcová .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 5. ročník konference Alternativní metody výuky 2007. s. 4 .
    article

    article

  5. Ambientní inteligence - jedna z cest ke komplexní podpoře lidských aktivit = Ambient inteligence - a way to complex human activites support / Peter Mikulecký .
    In: Sborník příspěvků z letní školy Mezioborové přístupy informatiky a kognitivní vědy [149 s.]. ISBN 978-80-7435-137-2 (brož.) Mezioborové přístupy informatiky a kognitivní vědy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 48-57 .
    article

    article

  6. Animace činnosti počítačové sítě / František Smrčka .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 205-209 : 7 obr. .
    article

    article

  7. Aplikace informačních a komunikačních technologií v pregraduální přípravě učitelů chemie a fyziky / Libor Koníček, Dana Kričfaluši, Erika Mechlová .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 336-341 .
    article

    article

  8. Aplikace projektové metody do výuky Informatiky : kvalitativní výzkum na základní škole / Miroslava Huclová .
    In: IMEA 2012 [59 s. +]. ISBN 978-80-7435-185-3 (brož.) IMEA 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 27 .
    article

    article

  9. Aspekty inteligentních technologií v globální ekonomice / Libuše Bažantová, Vladimír Soběslav .
    In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 42-47 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf .
    article

    article

  10. Barriers to interdisciplinary computational innovations in education / Mary E. Searcy, Jill E. Thomley .
    In: Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching [x, 46 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 978-80-7041-285-5 (brož.) International Conference on Technology in Mathematics Teaching. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. s. 26 .
    article

    article