Search results
- "The faint intelligence" : vocabulary and its void in Lewis Carroll's "Jabberwocky" and Henry James's What Maisie knew / Michael Matthew Kaylor .
In: Children's literature in English at the turn of the Millennium [235 s.]. ISBN 80-7041-940-7 International Biennial Conference on Children's Literature in English. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. S. 129-138 . - K otázce klasifikace ruské slovní zásoby na základě jejího porovnání s českou slovní zásobou : příspěvek k vypracování předpokladů pro řešení problematiky nového slova jakožto didakticko-metodické jednotky / Radko Purm .
In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [91 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1969. S. 21-33 . - K otázce vydělování lexikálního materiálu určeného k produktivnímu osvojení z celkového lexikálního minima / Radko Purm .
In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [124 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1970. S. 75-94 : 3 obr. . - K uplatnění aspektu produktivnosti a receptivnosti v některých souborech kritérií pro výběr lexikálního minima / Radko Purm .
In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [127 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1971. S. 93-104 : 5 obr. . - K voprosu rasširenija leksičeskogo zapasa studentov ekonomičeskich special'nostej = Vocabulary learning strategies for economic students / Svetlana Aleksejevna Chamšovski .
In: Dialog kultur VIII. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [402 stran]. ISBN 978-80-7435-621-6. S. 355-358 . - Otázka samostatné lexikální jednotky pro výběr slovní zásoby určované k osvojení / Radko Purm .
In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [106 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1973. S. 89-106 . - Pojetí cizích slov u žáků pátých ročníků / Alena Svobodová .
In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [126 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1977. S. 107-124 . - Vocabulary games - pros and cons / Hana Suchánková .
In: Ways to Teaching and Learning. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Ways to Teaching and Learning. s. 116-122 .