Search results

Records found: 123  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0010180 amg^"
  1. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze / Martin Kaleja  Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015 . 109 stran . ISBN 978-80-7510-160-0 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  2. 100 kreativních metod a her na semináře a workshopy / Zamyat M. Klein ; překlad Iva Michňová  Praha : Grada, 2012 . 179 stran . ISBN 978-80-247-4023-2 (brožováno) .   [5, currently available 4]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0410
    100 kreativních metod a her na semináře a workshopy

    book

  3. Aggressiv und unaufmerksam : die Aufgaben des Lehrers bei Schulschwierigkeiten / Barbara Hanke . München : Urban & Schwarzenberg, 1978 . 229 s . ISBN 3-541-40272-5 .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    book

    book

  4. Approaches to learning : a guide for teachers / Anne Jordan, Orison Carlile, Annetta Stack . Maidenhead : Open University Press, 2008 . ix, 278 stran . ISBN 978-0-33-522670-2 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  5. The art and science of teaching : a comprehensive framework for effective instruction / Robert J. Marzano  Alexandria, Va : ASCD, Association for Supervision and Curriculum Development, 2007 . viii, 221 stran . ISBN 978-1-4166-0571-3 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  6. Asian/American scholars of education : 21st century pedagogies, perspectives, and experiences / Nicholas D. Hartlep, Amardeep K. Kahlon, and Daisy Ball, editors ; foreword by Sydney Freeman, Jr. ; afterword by René Antrop-González  New York : Peter Lang, [2018]  ©2018 . xxi, 203 stran . ISBN 978-1-4331-4946-7 (brožováno). ISBN 978-1-4331-4947-4 (vázáno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  7. Assessment for learning: why, what and how? / Dylan Wiliam . London : University of London, Institute of Education, 2009 . 40 stran . ISBN 978-0-85473-788-8 (brožováno) .   [3, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0030
    book

    book

  8. Basiswissen Lehrerbildung: DaZ unterrichten / Hartmut Günther, Gabriele Kniffka, Gabriele Knoop, Thomas Riecke-Baulecke (Hrsg.) ; mit Beiträgen von: Maike Abshagen, Michael Becker-Mrotzek, Stefan Brömel, Silvia Dahmen, Hartmut Günther, Simone, Jambor-Fahlen, Jörg Kilian, Gabriele Kniffka, Markus Linnemann, Birgit Neuer, Andrea Óhidy, Inger Petersen, Thomas Riecke-Baulecke, Jörg Roche, Heinz-Elmar Tenorth, Elisabetta Terrasi-Haufe  Seelze : Klett/Kallmeyer, 2017 . 208 stran . ISBN 978-3-7727-1096-4 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  9. Basiswissen Lehrerbildung: Inklusion in Schule und Unterricht : Grundlagen in der Sonderpädagogik / Birgit Lütje-Klose, Thomas Riecke-Baulecke, Rolf Werning (Hrsg.)  Seelze : Klett/Kallmeyer, 2018 . 367 stran . ISBN 978-3-7727-1156-5 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  10. Být učitelem : co by měl učitel vědět o své profesi / Jaroslava Vašutová . Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2007 . 76 s . ISBN 978-80-7290-325-2 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/200810/contents/nkc20081792429_1.pdf .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Být učitelem

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.