Search results

Records found: 32  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0010825 amg^"
  1. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s . ISBN 978-80-251-1494-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102114765_1.pdf .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje

    book

  2. Arts marketing insights : the dynamics of building and retaining performing arts audiences / Joanne Scheff Bernstein ; foreword by Philip Kotler . San Francisco : Jossey-Bass, 2007 . xx, 294 s . ISBN 978-0-7879-7844-0 (hbk.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Arts marketing insights

    book

  3. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL Byron, Steve Broback ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Hynek] . Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Blogy: publikuj a prosperuj

    book

  4. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Brand management

    book

  5. Contemporary advertising / Courtland L. Bovée, William F. Arens. . Homewood : IRWIN, 1992. . 1 sv (různé stránkování) . ISBN 0-256-09196-X (váz.). ISBN 0-256-12821-9 (brož.) .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Contemporary advertising

    book

  6. Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] . Brno : Computer Press, 2009 . 326 s . ISBN 978-80-251-2472-7 (brož.) : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Guerilla marketing

    book

  7. Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 (brož.) .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Guerillový marketing

    book

  8. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2010 . 304 s . ISBN 978-80-251-2795-7 (brož.) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Internetový marketing

    book

  9. Intuitivní reklama / Miloš Toman . Praha : Management Press, 2006 . 250 s . ISBN 80-7261-139-9 (brož.) : .   [6, currently available 5, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
    Intuitivní reklama

    book

  10. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.