Search results
- Didaktická interpretace elektronových efektů u organických struktur = Didactic interpretation of electronic effects in organic structures / Josef Halbych .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 114-118 : il. . - Dvojoborové motivační úlohy integrující učivo chemie s jinými vyučovacími předměty = Two-branch motivational interdisciplinary exercises (chemistry with other subjects) / Hana Cídlová, Emílie Musilová .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 438-441 : il. . - Chápanie premenných žiakmi základných a stredných škôl = Understanding of variables by pupils and students of secondary school / Anna Drozdíková, Csaba Igaz, Iveta Harvancová .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 289-299 : 3 tab., il. . - Molekulární vizualizace v řešení chemických problémových úloh = Molecular visualization in solving of chemistry problems / Jan Grégr, Martin Slavík, Bořivoj Jodas .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 256-261 . - Odhaľovanie miskoncepcií študentov pri riešení konceptuálnych úloh z chémie = Pointing out students´misconceptions in solving chemical conceptual tasks / Zuzana Haláková .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 155-161: 3 tab., 1 graf, il. . - On-line korešpondenčné semináre z chémie = On-line corresponding chemistry seminars / Jarmila Kmeťová, Marek Skoršepa, Šimon Budzák .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 150-155 : 2 obr. . - Praktické využití fluorescenční spektroskopie ve vysokoškolské výuce chemie - metoda zhášení fluorescence = Practical utilization of fluorescence spectroscopy in chemistry undergraduate education - fluorescence quenching method / Lucie Trnková, Lidmila Hyšplerová, Karel Kolář .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 211-214 : 2 grafy . - Průzkum sebereflexe účastníků K.O.S. 2004 při řešení učebních úloh z chemie / Aleš Chupáč .
In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 210-213 . - Téma "ENZÝMY" v riešených úlohách z biochémie = The solved problems from biochemistry to the topic "ENZYMES" / Klaudia Jomová, Ondrej Kyseľ, Janette Musilová .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 187-190 . - Výber vhodného chemického kontextu pre úlohy urýchľujúce rozvoj formálneho myslenia žiakov = Selecting the proper chemical context for tasks, aiming to accelerate the development of student´s formal reasoning / Csaba Igaz .
In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 27-28 .