Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0012314 xcla^"
  1. LMS a videotvorba / Karel Zatloukal .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 382-385 .
    article

    article

  2. On-line endoskopické přenosy - podpora přímé výuky gynekologie na LF v Hradci Králové, UK Praha / Pavel Kopecký, Ivo Kalousek .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 287-290 .
    article

    article

  3. Przykłady zastosowań video filmów w realizacji treści ekologicznych na lekcjach techniki / Katarzyna Hodyra .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 12-15 .
    article

    article

  4. Videotvorba - dokonalý pomocník pro představení výzkumného ústavu talentované mládeži = Video production - perfect aid in introduction of the research institute to talented students / Květa Stejskalová .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 52 .
    article

    article

  5. Videozáznam ve standardu 1080I / Karel Zatloukal, Miroslav Ulrich .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 390-392 .
    article

    article

  6. Zdrojové videomateriály / Karel Zatloukal, Miroslav Ulrich .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 393-396 .
    article

    article

  7. Zkušenosti z přípravy samostatných seminárních prací studentů v tvůrčí oblasti / Josef Lounek .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 321-324 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.