Search results
- Co ví Marie o barvách = What Mary knows about colours / Tomáš Hudeček, Martina Kynčlová, Jan D. Bláha .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 160-175 . - Dialog prostředí s pozorovatelem při zrakovém vnímání / Michal Šimeček, Pavel Šimeček, Radovan Šikl .
In: Kognice 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Kognice 2005. s. 151-153 . - Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen / Kateřina Janků .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 51-59 . - Neurofizjologiczne podłoże zabawy i jego znaczenie dla rozwoju poznawczego dziecka / Iwona Kopaczyńska .
In: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [104 s.]. ISBN 978-80-7435-390-1 (brož.). S. 88-89 + s. 155-167 na CD . - Oční pohyby při získávání informací - metodologický přístup / Jiří Lukavský .
In: Kognice 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Kognice 2005. s. 74-78 . - Smyslové vnímání a reflexe kognitivních procesů v poezii / Zdenka Švarcová .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 278-286 : 4 tb. . - Viděné, hmatané a slyšené / Kateřina Dyrtová .
In: Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. V Liberci : Technická univerzita, 2008 [235 s.]. ISBN 978-80-7372-422-1 (brož.). S. 71-75 . - Vplyv emociálneho nabudenia na schopnosť časového rozlišovania zrakových podnetov = The influence of emotional arousal on capability of temporal resolution of visual stimuli / Stanislav Budáč, Marián Špajdel .
In: Kognice 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Kognice 2009. s. 51-58 : 2 grafy .