Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0013158 amg^"
  1. Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green  Harlow : Pearson, [2017]  ©2017 . 624 stran . ISBN 978-1-292-15076-5 (brožováno) .   [5, currently available 5]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Global marketing

    book

  2. International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook  Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 . 245 stran . ISBN 978-80-245-2152-7 (brožováno) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    International marketing

    book

  3. Marketing / Eric N. Berkowitz ... [et al.] . Burr Ridge : IRWIN, 1994. . xxviii, 787 s . ISBN 0-256-13221-6 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketing

    book

  4. Marketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla . Beroun : Newsletter, 2009 . 205 s . ISBN 978-80-7350-084-9 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketing

    book

  5. Marketing v otázkách a odpovědích / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložilaJana Kalová] . Brno : CP Books, 2005 . iv, 130 s . ISBN 80-251-0518-0 (váz.) : .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Marketing v otázkách a odpovědích

    book

  6. Mezinárodní marketing / Hana Machková . Praha : Grada, 2006 . 205 s . ISBN 80-247-1678-X (váz.) .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Mezinárodní marketing

    book

  7. Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková . Praha : Grada, 2009 . 196 s . ISBN 978-80-247-2986-2 (váz.) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Mezinárodní marketing

    book

  8. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [z německého originálu ... přeložila Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Mezinárodní marketingový management

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.