Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0013411 xcla^"
  1. Auswahl und Sequenzierung von Lehrstoffen bei begrenzter Lernzeit / Rainer Hilgers .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 122-125 .
    article

    article

  2. Didaktická interpretace elektronových efektů u organických struktur = Didactic interpretation of electronic effects in organic structures / Josef Halbych .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 114-118 : il. .
    article

    article

  3. K didaktickej rekonštrukcii učiva o kyselinách a zásadách = On didactic reconstruction of acids and bases / Ľubomír Held .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 122-128 .
    article

    article

  4. Kompetence učitele k tvorbě ŠVP na pozadí konkrétního vyučovacího předmětu : Vzdělávací oblast: Člověk a zdraví, Vzdělávací obor: Výchova ke zdraví / Jana Škrabánková .
    In: Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. s. 104-107 .
    article

    article

  5. Možnosti virtuálnej vizualizácie logického systému štruktúry učiva / Renáta Bernátová .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [258 s.]. ISBN 80-7041-424-3 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. s. 251-254 : 1 obr. .
    article

    article

  6. Pokus o vytvorenie "prirodzeného" postupu výučby kyselín a zásad v základnej škole = Proposal for teaching of acid and base in basic school / Monika Gergelyová, Ľubomír Held .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 129-133 : 1 tab. .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.