Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0014009 xcla^"
  1. Interaktivní animace ve výuce umělé inteligence / Michael Štencl, Sylvie Böhmová, Ondřej Popelka .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 331-332 .
    article

    article

  2. Moral sensitivity of man - foundations, assumptions / Marzenna Magda .
    In: K aktuálním otázkám rodinné výchovy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Rodinná a sexuální výchova: dnešní reflexe a citlivá místa. s. 22-27 .
    article

    article

  3. Možnosti a nebezpečenstvá internetovej komunikácie = Possibilities and dangers of internet kommunication [i.e. communication] / Eva Poláková .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 45 .
    article

    article

  4. Nowe technologie a odpowiedzialność za zdrowie (perspektywa pedagogiczna) / Mirosław Kowalski .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 62-65 .
    article

    article

  5. Od moderní prezentace k umění prezentace = From modern presentation to presentation mastery / Hana Šafránková, Jan Sedláček .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 47 .
    article

    article

  6. Pedagogiczne aspekty badania sytuacji dziecka z rodziny ubogiej / Piotr Sikora .
    In: Socialia 2001 [222 s.]. ISBN 80-7041-113-9 Socialia 2001. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 187-191 .
    article

    article

  7. Výuka o rodině versus sociologický pohled na rodinu / Robert Čapek .
    In: K aktuálním otázkám rodinné výchovy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Rodinná a sexuální výchova: dnešní reflexe a citlivá místa. s. 58-60 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.