Search results

Records found: 12  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0014324 amg^"
  1. Certifikace a příbuzné činnosti : posuzování a osvědčování shody s normami a technickými specifikacemi . Praha : ČSNI, 1995 . 128s . ISBN 80-85111-36-5 : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  2. Consumer behavior / John C. Mowen . New York : Macmillan, 1990 . 814 s . ISBN 0-02-384601-1 : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Consumer behavior

    book

  3. implications for marketing strategy / Del I. Hawkins, Roger J. Best, Kenneth A. Coney . Chicago : Irwin, 1995 . 648 s . ISBN 0-256-13972-5 : [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Consumer behavoir

    book

  4. Čo je trhová ekonomika? / Michael Watts . [S.l. : Informačná agentúra USA], 1992 . 32 s .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  5. Hospodářská soutěž . Praha : Grada, 1995 . 162s . ISBN 80-7169-124-0 : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Hospodářská soutěž

    book

  6. Looking at the consumer / John C. Wood . Toronto : Gage, 1982 . 297 s . ISBN 0-7715-0242-7 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  7. Motivační výzkum v marketingu / Vladimír Čech . Plzeň : Západočeská univerzita, 1996 . 113 s . ISBN 80-7082-275-9 : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Motivační výzkum v marketingu

    book

  8. Nákupní chování : [velká kniha k tématu consumer behavior] / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk ; [z anglického originálu ... přeložil Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2004 . xxii, 633 s . ISBN 80-251-0094-4 .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Nákupní chování

    book

  9. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 2004 . 283 s . ISBN 80-247-0393-9 .   [4, currently available 4]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Psychologie spotřebitele

    book

  10. Rizika při nákupu zboží / Libor Dupal, Irena Michalová, Karel Novák . Brno : CP Books, 2005 . x, 254 s . ISBN 80-251-0507-5 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Rizika při nákupu zboží

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.