Search results
- Banking marketing in customer value creation = Marketing bankowy w kreowaniu wartości dla klienta / Dorota Bednarska-Olejniczak .
In: Hradec Economic Days 2012 [256 s.]. ISBN 978-80-7435-172-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 20-24 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf . - Bezpečnost euroamerické civilizace a sokolské ideály / Milan R. Černík .
In: Systémová bezpečnost. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Systémová bezpečnost. s. 222-227 . - Cnosť ako sociomorálny fenomén osobného a spoločenského žitia / Martin Žilínek .
In: Systémová bezpečnost. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Systémová bezpečnost. s. 51-57 . - Duchovno v umění / Radovan Rybář .
In: Kritika systémových přístupů [207 s.]. ISBN 80-7041-161-9 Kritika systémových přístupů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 68-71 . - Etika stanovení hodnoty vs. možnost stanovení celospolečenské hodnoty investic / Martina Kršková .
In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 60 . - Hodnota jako multidisciplinární pojem / Kristýna Dopitová .
In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 21 . - Hodnota vzdělání a výkonová motivace vysokoškolských studentů / Ivan Pavlas .
In: Mládež a hodnoty 2010. Olomouc : Hanex, 2010 [231 s.]. ISBN 978-80-7409-035-6. S. 100-119 . - Hodnotová orientace mládeže / Ivana Kratochvílová, Michal Slavík .
In: Mládež a hodnoty 2010. Olomouc : Hanex, 2010 [231 s.]. ISBN 978-80-7409-035-6. S. 82-89 . - Hodnotová orientace středoškolské mládeže v USA : zkušenosti z výuky v New Yorku / Monika Ulrichová .
In: Mládež a hodnoty 2010. Olomouc : Hanex, 2010 [231 s.]. ISBN 978-80-7409-035-6. S. 213-221 . - Hodnotové pojetí kultury / Stanislava Kučerová .
In: Systémové pojetí kultury. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Systémové pojetí kultury. s. 29-35 .