Search results

Records found: 43  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0014619 amg^"
  1. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s . ISBN 80-251-0325-0 (brož.) : .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    33 rad jak pečovat o zákazníka

    book

  2. 42 častých námitek zákazníků a nejlepší odpovědi na ně : techniky oslabování a vyvracení námitek s cvičeními . Bratislava : Uniapress, 1992 . 1 sv .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  3. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) .   [4, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Prezenčně1000
    Aktivní CRM

    book

  4. Aktivní vztah k zákazníků pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling . Praha : Grada, 2002 . 192 s . ISBN 80-247-0569-9 : .   [9, currently available 9]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0900
    Aktivní vztah k zákazníků pomocí CRM

    book

  5. Bezkonkurenční služby zákazníkům : test kvality / David Freemantle . Praha : Management Press, 1996 . 162 s . ISBN 80-85943-26-3 .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    book

    book

  6. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [5, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000
    Buzz

    book

  7. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Buzz

    book

  8. Consumer Behavior : Concepts and Applications . New York : McGraw-Hill, 1993 . 788s . ISBN 0-07-038767-2 : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Consumer Behavior

    book

  9. Consumer Behavior : Implications for Marketing Strategy . Homewood : Irwin, 1989 . 796 s . ISBN 0-256-06331-1 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  10. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) .   [5, currently available 5]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Diferencované řízení vztahů se zákazníky

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.