Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0015073 amg^"
  1. Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] . Brno : Computer Press, 2009 . 326 s . ISBN 978-80-251-2472-7 (brož.) : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Guerilla marketing

    book

  2. Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 (brož.) .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Guerillový marketing

    book

  3. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

    book

  4. Marketing / Eric N. Berkowitz ... [et al.] . Burr Ridge : IRWIN, 1994. . xxviii, 787 s . ISBN 0-256-13221-6 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketing

    book

  5. Marketing / Eric N. Berkowitz, Roger A. Kerin, William Rudelius. . Homewood : IRWIN, 1989. . xxv, 752 s . ISBN 0-256-07513-1 : (váz.). ISBN 0-256-07515-8 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  6. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2008 . 236 s . ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.) .   [3, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

    book

  7. Marketing management : [z anglického originálu ... přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] / Philip Kotler, Kevin Lane Keller . Praha : Grada, 2007 . 788 s . ISBN 978-80-247-1359-5 : .   [8, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0430
    Prezenčně1000
    Marketing management

    book

  8. Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová . Praha : Grada, 2009 [sic] . 232 s . ISBN 978-80-247-2049-4 (brož.) .   [6, currently available 5, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
    Marketing obchodní firmy

    book

  9. Marketing služeb - efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková . Praha : Grada, 2008 . 232 s . ISBN 978-80-247-2721-9 (brož.) .   [7, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0420
    Prezenčně1000
    Marketing služeb - efektivně a moderně

    book

  10. Marketing XXL / Stanislav Rošický ... [et al.] . Bratislava : DonauMedia, 2010 . 672 s . ISBN 978-80-89364-14-5 (brož.) .   [4, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0310
    Marketing XXL

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.