Search results
- Guerilla marketing : [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] . Brno : Computer Press, 2009 . 326 s . ISBN 978-80-251-2472-7 (brož.) : . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 (brož.) . [3, currently available 3]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing / Eric N. Berkowitz ... [et al.] . Burr Ridge : IRWIN, 1994. . xxviii, 787 s . ISBN 0-256-13221-6 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing / Eric N. Berkowitz, Roger A. Kerin, William Rudelius. . Homewood : IRWIN, 1989. . xxv, 752 s . ISBN 0-256-07513-1 : (váz.). ISBN 0-256-07515-8 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2008 . 236 s . ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.) . [3, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 1 0 - Marketing management : [z anglického originálu ... přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] / Philip Kotler, Kevin Lane Keller . Praha : Grada, 2007 . 788 s . ISBN 978-80-247-1359-5 : . [8, currently available 4, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 4 3 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová . Praha : Grada, 2009 [sic] . 232 s . ISBN 978-80-247-2049-4 (brož.) . [6, currently available 5, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing služeb - efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková . Praha : Grada, 2008 . 232 s . ISBN 978-80-247-2721-9 (brož.) . [7, currently available 4, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 4 2 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing XXL / Stanislav Rošický ... [et al.] . Bratislava : DonauMedia, 2010 . 672 s . ISBN 978-80-89364-14-5 (brož.) . [4, currently available 3]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 1 0