Search results
- Cases in marketing management / edited by Ross Brennan . London : Pitman, 1995 . xvi, 252 s . ISBN 0-273-61694-3 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green Harlow : Pearson, [2017] ©2017 . 624 stran . ISBN 978-1-292-15076-5 (brožováno) . [5, currently available 5]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 233 stran . ISBN 978-80-200-2365-0 (brožováno) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [z anglického originálu ... přeložila Barbora Nosková] . Brno : Computer Press, 2007 . vii, 270 s . ISBN 978-80-251-1617-3 (váz.) . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketing podle trhů / Jan Kincl a kolektiv . Praha : Alfa, 2004 . 172 s . ISBN 80-86851-02-8 . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketing služeb a cestovního ruchu / Jiří Vaníček Opava : Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2013 . 191 stran . ISBN 978-80-7248-870-4 (brožováno) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Marketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla . Beroun : Newsletter, 2009 . 205 s . ISBN 978-80-7350-084-9 (brož.) . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2011 . 184 s . ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112194709_1.pdf . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketingová komunikace / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2006 . xvii, 443 s . ISBN 80-251-1041-9 (váz.) : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . iv, 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.) . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0