Search results
- Marketingový výzkum / Jaroslav Mozga, Miloš Vítek Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 . 215 stran . ISBN 80-7041-471-5 (brožováno) . [15, currently available 12, at library only 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 12 1 0 Prezenčně 2 0 0 0 - Marketingový výzkum / Hana Svobodová, Lenka Mynářová, Robert Kačer . Ostrava : Vysoká škola báňská, 1997 . 52 s . ISBN 80-7078-226-9 : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketingový výzkum / Kamil Zbořil . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 . 106 s . ISBN 80-7079-389-9 . [7, currently available 5, at library only 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 Prezenčně 2 0 0 0 - Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý . Praha : Oeconomica, 2004 . 181 s . ISBN 80-245-0761-7 (brož.) : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Statistické aspekty terénních průzkumů. 1 . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 132 s . ISBN 80-7079-737-1 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Statistické aspekty terénních průzkumů. 2 . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 . 100 s . ISBN 80-7079-377-5 . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0