Search results
- 1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová] . Hodkovičky : Pragma, c2009 . 311 s . ISBN 978-80-7349-195-6 (brož.) : . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Advertising : principles and practice annotated instructor's edition / Charles Pearce . Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1995 . xxv, 815 s . ISBN 0-13-723248-9 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Intuitivní reklama / Miloš Toman . Praha : Management Press, 2006 . 250 s . ISBN 80-7261-139-9 (brož.) : . [6, currently available 5, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2004 . 255 s . ISBN 80-7261-107-0 (váz.) . [5, currently available 5]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě / Markéta Pravdová . Praha : Karolinum, 2006 . 246 s . ISBN 80-246-1178-3 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2012 . 324 s . ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) . [2, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2002 . 264 s . ISBN 80-247-0402-1 : . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2000 . 221 s . ISBN 80-247-9067-X : . [24, currently available 17]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 17 7 0 - Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 2004 . 283 s . ISBN 80-247-0393-9 . [4, currently available 4]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0