Search results
- China, Inc. : jak Čína drtí Ameriku a svět / Ted C. Fishman ; [z anglického originálu ... přeložili M. Kříž a J. Hanzl] . Praha : Alfa Publishing, 2006 . 278 s . ISBN 80-86851-44-3 (váz.) : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Institutional conditions for the successful integration of the national states into the contemporary globalized world economy : [workshop : taking place in Prague, 27 September 2007 : papers] / Institute of Integration of the Czech Republic into the European and World Economy, University of Economics, Prague, NEWTON College . [Praha] : Professional Publishing, 2007 . 66 s . ISBN 978-80-86946-55-9 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Kapitálové trhy / Vladislav Pavlát a kol. . [Praha] : Professional Publishing, c2005 . 318 s . ISBN 80-86419-87-8 (váz.) . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Kapitálové trhy / Vladislav Pavlát a kol. . [Praha] : Professional Publishing, c2003 . 296 s . ISBN 80-86419-33-9 (váz.) . [5, currently available 5]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - S kůží na (mezinárodní) trh / Jiří Vysušil, Hana Pačesová . Praha : PROFES, [1998] . 160 s . ISBN 80-85235-26-9 : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - M-commerce : global experiences and perspectives / Nikhilesh Dholakia, Morten Rask, Ruby Roy Dholakia [editors] . Hershey : Idea Group Publishing, 2006 . xviii, 309 s . ISBN 1-59140-315-4 . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Mezinárodní marketing / Hana Machková . Praha : Grada, 2006 . 205 s . ISBN 80-247-1678-X (váz.) . [3, currently available 3]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Mezinárodní marketing / Alain Ollivier, Armand Dayan, Roger Ourset . Praha : HZ Praha, 1996 . 118 s . ISBN 80-86009-09-2 : . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková . Praha : Grada, 2009 . 196 s . ISBN 978-80-247-2986-2 (váz.) . [2, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0