Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0015712 amg^"
  1. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    B-to-B marketing

    book

  2. Marketing / Eric N. Berkowitz ... [et al.] . Burr Ridge : IRWIN, 1994. . xxviii, 787 s . ISBN 0-256-13221-6 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketing

    book

  3. Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová . Praha : Grada, 2009 [sic] . 232 s . ISBN 978-80-247-2049-4 (brož.) .   [6, currently available 5, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
    Marketing obchodní firmy

    book

  4. Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přiborová, George Tesar a kolektiv . Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s . ISBN 80-86419-38-X : .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Strategické řízení značky

    book

  5. Strategie firemní komunikace / Iveta Horáková - Dita Stejskalová - Hana Škapová . Praha : Management Press, 2000 . 233 s . ISBN 80-85943-99-9 : .   [15, currently available 10]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK01050
    Strategie firemní komunikace

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.