Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0016216 amg^"
  1. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) .   [4, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Prezenčně1000
    Aktivní CRM

    book

  2. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [5, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000
    Buzz

    book

  3. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Buzz

    book

  4. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) .   [5, currently available 5]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Diferencované řízení vztahů se zákazníky

    book

  5. Dokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba . Praha : Grada, 2004 . 164 s . ISBN 80-247-0847-7 .   [3, currently available 3]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Dokonalé služby

    book

  6. Relationship marketing and customer relationship management / editors Annekie Brink, Adele Berndt . Lansdowne : Juta, 2008 . 216 s . ISBN 978-0-70217-739-2 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Relationship marketing and customer relationship management

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.