Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0016216 xcla^"
  1. CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy / Radim Keřt .
    In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 326-330 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf .
    article

    article

  2. Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb / Radim Keřt .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 30 .
    article

    article

  3. Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků = Competitiveness from a business perspective and its customers / Petr Suchánek .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [476 s.]. ISBN 978-80-7435-368-0 (brož.). S. 146-152 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_3.pdf .
    article

    article

  4. Kvalita a výkonnost potravinářských podniků - dílčí výsledky / Quality and performance food business - partial results / Petr Suchánek, Jiří Richter .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [369 s.]. ISBN 978-80-7435-250-8 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 233-244 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf .
    article

    article

  5. Maximizing, satisficing, and consumer loaylty / Michal Ďuriník .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 [457 s.]. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-633-9. S. 177-183 (tištěný sborník), s. 183-189 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf .
    article

    article

  6. Měření spokojenosti zákazníků na makroúrovni = Customer satisfaction research on macro-level / Miluše Tůmová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2011 [405 s.]. ISBN 978-80-7435-100-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 373-377 : 2 obr. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_1.pdf .
    article

    article

  7. Odpowiedzialność za jakość usług linii lotniczych = Service quality liability of airlines / Krzysztof Zymonik .
    In: Hradecké ekonomické dny 2008 [168 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 978-80-7041-202-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. s. 165 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2008.pdf .
    article

    article

  8. Porovnání výsledků klasického dotazníkového průzkumu a metody SERVQUAL při hodnocení kvality služeb / Irena Sikorová .
    In: IMEA 2012 [59 s. +]. ISBN 978-80-7435-185-3 (brož.) IMEA 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 37 .
    article

    article

  9. Spokojenost a loajalita zákazníků / Lukáš Volša .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 46 .
    article

    article

  10. Study of consumers´ cognition, understanding, satisfaction for RFID manufactured food circulation tracking plan / Chien-chih Lee, Mei-kuei Chen .
    In: Seminar on Strategy, Business and Management. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Proceedings of the 2008 Seminar on Strategy, Business and Management. s. 65-73 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.