Search results
- Auswahl und Sequenzierung von Lehrstoffen bei begrenzter Lernzeit / Rainer Hilgers .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 122-125 . - Bildungskybernetische Forschung in der DDR / Klaus Karl .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 66-72 . - Dynamické pojetí superznaků / Miloš Lánský .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 16-17 . - Human-actor-centered cybersystemic modelling research methodology / Vladimir Zeman, Garry Boyd .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 48-52 . - Kial kaj kiel sekurigi la estontecon de klerigteknologio sur kibernetika fundamento? = Warum und wie die Zukunft einer kybernetisch fundierten Bildungstechnologie sichern? / Helmar Frank .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 32-45 . - Komunikační model vzdáleného vyučování na PŘF OU / Zdeňka Telnarová .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 267-276 .