Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0016650 xcla^"
  1. Auswahl und Sequenzierung von Lehrstoffen bei begrenzter Lernzeit / Rainer Hilgers .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 122-125 .
    article

    article

  2. Bildungskybernetische Forschung in der DDR / Klaus Karl .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 66-72 .
    article

    article

  3. Dynamické pojetí superznaků / Miloš Lánský .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 16-17 .
    article

    article

  4. Human-actor-centered cybersystemic modelling research methodology / Vladimir Zeman, Garry Boyd .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 48-52 .
    article

    article

  5. Kial kaj kiel sekurigi la estontecon de klerigteknologio sur kibernetika fundamento? = Warum und wie die Zukunft einer kybernetisch fundierten Bildungstechnologie sichern? / Helmar Frank .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 32-45 .
    article

    article

  6. Komunikační model vzdáleného vyučování na PŘF OU / Zdeňka Telnarová .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 267-276 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.