Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0016913 amg^"
  1. EVA and value-based management : a practical guide to implementation / S. David Young ; Stephen F. O'Byrne . New York : McGraw-Hill, c2001 . xiv, 356 s . ISBN 0-07-136439-0 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    EVA and value-based management

    book

  2. The EVA challenge : implementing value-added change in an organization / by Joel M. Stern and John S. Shiely, with Irwin Ross . New York : Wiley, 2001 . v, 250 s . ISBN 0-471-40555-8 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    The EVA challenge

    book

  3. Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložili Hana Machková ... [et.al.] . Praha : Grada, 2004 . 855 s . ISBN 80-247-0513-3 .   [15, currently available 12, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK01220
    Prezenčně1000
    Marketing

    book

  4. Marketing je naslouchání trhu / Jiří Vysušil . Praha : PROFES, [1996] . 112 s .   [4, currently available 4]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0400
    book

    book

  5. Mezinárodní obchodní operace / H. Machková, E. Černohlávková ... [et al.] . Praha : HZ Editio, 1998 . 195 s . ISBN 80-86009-20-3 : .   [7, currently available 6]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0610
    Mezinárodní obchodní operace

    book

  6. Mezinárodní obchodní operace / Alexej Sato. 2, (praktická příručka) . Praha : HZ Editio, 1999 . 50 s, příl . ISBN 80-86009-27-0 .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Mezinárodní obchodní operace

    book

  7. Pricing : zásady a postupy tvorby cen / Nessim Hanna, H. Robert Dodge ; [z anglického originálu ... přeložil František Freiberg] . Praha : Management Press, 1997 . 203 s . ISBN 80-85943-34-4 (váz.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Pricing

    book

  8. Základy marketingu / Simon Majaro . Praha : Grada, 1996 . 308 s . ISBN 80-7169-297-2 : .   [4, currently available 4]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Základy marketingu

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.