Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0020941 amg^"
  1. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    B-to-B marketing

    book

  2. Marketing in Tourismus und Freizeit / Rainer Hartmann . Konstanz : UVK Verlagsgesellschaft mit UVK/Lucius, c2014 . 246 s . ISBN 978-3-8252-3973-2 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  3. Marketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla . Beroun : Newsletter, 2009 . 205 s . ISBN 978-80-7350-084-9 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketing

    book

  4. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [z německého originálu ... přeložila Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Mezinárodní marketingový management

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.