Search results
- jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler . Praha : Grada, 2003 . 236 s . ISBN 80-247-0646-6 [4, currently available 4]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - International perspectives of festivals and events : paradigms of analysis / edited by Jane Ali-Knight ... [et al.] . London : Routledge, 2011 . xviii, 302 s . ISBN 978-0-08-045100-8 (váz.) . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král . Praha : Grada, 2011 . 213 s . ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112163364_1.pdf . [1, currently available 0]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Das Musikfestival : wirtschaftliche und touristische Aspekte / Raimund Bellinghausen . Hamburg : disserta, 2014 . 140 s . ISBN 978-3-95425-746-1 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0