Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0021703 xcla^"
  1. K úrovni opakování vět, porozumění slovní úloze a tvorbě slovní úlohy žáky 3. ročníku ZŠ a základní školy logopedického typu = Toward the level of the repetition of sentences, comprehension of mathematical word problems and creating of word problems by pupils themselves at 3rd grade pupils at elementary school and speech and language elementary school / Renata Mlčáková .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 126-141 .
    article

    article

  2. Možnosti rozvoje řeči u osob se zrakovým postižením / Lenka Mitrichová .
    In: Komunikace a handicap [491 s.]. ISBN 978-80-7435-161-7 (brož.) Komunikace a handicap. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 324-334 .
    article

    article

  3. Potenciál muzikoterapie pre stimuláciu komunikačních a rečových schopností u jednotlivcov s viacnásobným postihnutím = The potential of music therapy for stimulation of communicative and speech abilities of individuals with multiple handicap / Margaréta Osvaldová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 279-289 .
    article

    article

  4. Problematika komunikativních dovedností současné mládeže / I. Knausová .
    In: Socialia 2002 [209 s.]. ISBN 80-7041-902-4 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 129-130 .
    article

    article

  5. Realizacja pomysłów dziecka jako strategia stymulacji jego mowy i komunikacji = Following the ideas of a child as a strategy of language and communication stimulation / Iwona Nowakowska-Kempna .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 86-99 .
    article

    article

  6. Rozvoj reči rómskych žiakov špeciálnych základných škôl prostredníctom [i.e. prostredníctvom] akceleračného vzdelávacieho programu / Ladislav Horňák .
    In: Komunikace a handicap [491 s.]. ISBN 978-80-7435-161-7 (brož.) Komunikace a handicap. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 65-73 : 2 tab. .
    article

    article

  7. Vývin morfematického uvedomovania v predškolskom a mladšom školskom veku u detí s narušeným vývinom reči = The morphological awareness development at the pre-school age and the younger school age in children with specific language impairment / Ivana Miklošová, Marína Mikulajová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 70-85 .
    article

    article

  8. Vývoj artikulace a řečových schopností u dětí v počátku školní docházky, opomíjené a zásadní téma české logopedie = Development of articulation and speech ability of children in time start of school attendance, neglected and fundamental topic of Czech speech therapy / Karel Neubauer, Vladimíra Vondráčková .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 62-69 .
    article

    article

  9. Význam výchovného prostředí v rozvoji jazykové komunikace / Aleksandra Siedlaczek-Szwed .
    In: Komunikace a handicap [491 s.]. ISBN 978-80-7435-161-7 (brož.) Komunikace a handicap. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 62-64 .
    article

    article

  10. Význam výchovného prostředí v rozvoji jazykové komunikace / Aleksandra Siedlaczek-Szwed .
    In: Komunikace a handicap [491 s.]. ISBN 978-80-7435-161-7 (brož.) Komunikace a handicap. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 57-61 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.