Search results

  1. Publishers, readers, and digital engagement / Marianne Martens  London : Palgrave Macmillan, [2016]  ©2016 . xix, 226 stran . ISBN 978-1-137-51445-5 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Publishers, readers, and digital engagement

    book

  2. Web ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů / Jan Řezáč  [Brno] : House of Řezáč, 2016 . 211 stran . ISBN 978-80-270-0644-1 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Web ostrý jako břitva

    book

  3. The art of social media : power tips for power users / Guy Kawasaki and Peg Fitzpatrick  New York : Portfolio/Penguin, 2014 . xii, 196 stran . ISBN 978-1-59184-807-3 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  4. Selected elements of information management and marketing in higher education / Jan Chromý, Liubov Ryashko, Donna Dvorak . Praha : Extrasystem Praha, 2013 . 99 s . ISBN 978-80-87570-11-1 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Selected elements of information management and marketing in higher education

    book

  5. Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol / Jan Chromý . Praha : Verbum, 2012 . 174 s . ISBN 978-80-905177-5-2 (brož.) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol

    book

  6. Game on : energize your business with social media games / Jon Radoff . Indianapolis : Wiley, c2011 . xxxix, 390 s . ISBN 978-0-470-93626-9 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  7. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2010 . 304 s . ISBN 978-80-251-2795-7 (brož.) .   [2, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
    Internetový marketing

    book

  8. Google Analytics : podrobný průvodce webovými statistikami / Brian Clifton ; [překlad Lukáš Krejčí] . Brno : Computer Press, 2009 . 334 s . ISBN 978-80-251-2231-0 (brož.) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Google Analytics

    book

  9. Velký průvodce SEO : jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích / Michal Kubíček . Brno : Computer Press, 2008 . 318 s . ISBN 978-80-251-2195-5 (brož.) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  10. Handbook on E-marketing for tourism destinations . Madrid : World Tourism Organization and European Travel Commission, c2008 . xxiv, 278 s . ISBN 978-92-844-1276-1 (UNWTO). ISBN 978-92-990050-1-9 (ETC) .   [2, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
    book

    book