Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0025278 amg^"
  1. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze / Martin Kaleja  Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2015 . 109 stran . ISBN 978-80-7510-160-0 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  2. The context of special educational needs of selected pupils in primary education / Martin Kaleja, Eva Zezulková . Ostrava : University of Ostrava, Pedagogical Faculty, 2012 . 94 s . ISBN 978-80-7464-171-8 (brož.) : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    The context of special educational needs of selected pupils in primary education

    book

  3. Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol / Martin Kaleja  Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013 . 122 stran . ISBN 978-80-7464-233-3 (brožováno) : .   [3, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
    Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol

    book

  4. Funkce kulturních modelů ve vzdělávání / Dana Bittnerová, David Doubek, Markéta Levínská z Pražské skupiny školní etnografie . Praha : Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy, 2011 . 308 s . ISBN 978-80-87398-18-0 (brož.) .   [2, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
    Funkce kulturních modelů ve vzdělávání

    book

  5. Jak čtou Romové : kvantitativní výzkum úrovně čtenářské gramotnosti romských žáků / Kateřina Šormová  Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016 . 196 stran . ISBN 978-80-7308-595-7 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Jak čtou Romové

    book

  6. Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku? : pohled do konkrétních základních škol / Radek Vorlíček  Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2019 . 322 stran . ISBN 978-80-7465-387-2 (brožováno) .   [5, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0040
    Prezenčně1000
    Jak se daří inkluzi u nás a na Slovensku?

    book

  7. Jak se stát férovou školou I. : diskriminace ve školství z pohledu práva / Michal Čermák ... [et al.] . Brno : Liga lidských práv, c2010 . 53 s . ISBN 978-80-903473-8-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201007/contents/nkc20102110725_1.pdf .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    Jak se stát férovou školou I

    book

  8. Mluvme o Romech = Aven vakeras pal o Roma / Martin Kaleja, Jan Knejp (eds.) . Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2009 . 199 s . ISBN 978-80-7368-708-3 (brož.) : . http://toc.nkp.cz/NKC/201002/contents/nkc20092023297_1.pdf .   [10, currently available 9]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0910
    Mluvme o Romech

    book

  9. Podpora optimálního rozvoje osobnosti dětí z prostředí minorit : sociální, pedagogické a psychologické aspekty utváření osobnosti romských dětí a dětí z prostředí jiných minorit / Vladimír Smékal (ed.) . Brno : Barrister & Principal, 2003 . 197 s . ISBN 80-85947-82-X .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Podpora optimálního rozvoje osobnosti dětí z prostředí minorit

    book

  10. Romové a etika multikulturní výchovy : 13. setkání Hnutí R v Brně a Rudňanech 6. - 8. května 1999 / Jaroslav Balvín a kolektiv . Ústí nad Labem : Hnutí R, 1999 . 199 s . ISBN 80-902461-0-9 : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Romové a etika multikulturní výchovy

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.