Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0061815 xcla^"
  1. Edukační strategie raného a předškolního věku z pohledu vysokoškolské přípravy / Lea Květoňová-Švecová .
    In: Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia [310 s.]. ISBN 80-7041-041-8 Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 89-93 : 2 tab. .
    article

    article

  2. Role pedagogického pracovníka v sociálních službách / Zuzana Šmídová .
    In: Od teorie k praxi, od praxe k teorii [682 s.]. ISBN 978-80-7435-138-9 (brož.) Od teorie k praxi, od praxe k teorii (konference. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 633-637 .
    article

    article

  3. Role speciálního pedagoga ve výkonu trestu odnětí svobody / Daniel Dvořák .
    In: Speciální pedagogika [278 s.]. ISBN 978-80-7435-132-7 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 152-155 .
    article

    article

  4. Romský asistent - speciální pedagog nebo sociální pracovník? / Irena Konečná .
    In: Socialia 2001 [222 s.]. ISBN 80-7041-113-9 Socialia 2001. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 99-102 .
    article

    article

  5. Sebapoznanie a pomáhajúce profesie = Self-understanding and helping professions / Vladimír Labáth .
    In: Sociální práce v nejisté době. Hradec Králové : Gaudeamus, 2016 [198 stran]. ISBN 978-80-7435-648-3. S. 30-35 . http://www.prohuman.sk/files/XII_Hradecke_dny_vedecky_sbornik.pdf .
    article

    article

  6. Subjektivní názory jedinců se získaným tělesným postižením na dostupnost komplexní péče v ČR / Miroslava Javorská .
    In: Speciální pedagogika [278 s.]. ISBN 978-80-7435-132-7 (brož.). Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 161-168 : 5 tab. .
    article

    article

  7. Vzdělávání logopedů ve školství / Jiřina Klenková .
    In: Komunikace a handicap [491 s.]. ISBN 978-80-7435-161-7 (brož.) Komunikace a handicap. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 390-393 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.