Search results

Records found: 185  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0063030 amg^"
  1. 40 let Pedagogické fakulty / Vysoká škola pedagogická v Hradci Králové . Hradec Králové : Vysoká škola pedagogická, 1999 . 72 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh . ISBN 80-238-4588-8 (brožováno) .   [5, currently available 5]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Filozofická fakulta0100
    Univerzitní knihovna UHK0400
    book

    book

  2. ABC intonace a sluchové analýzy / Luděk Zenkl  Praha : Bärenreiter, 2017 . 122 stran . ISBN 978-80-86385-38-9 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ABC intonace a sluchové analýzy

    book

  3. Akademická angličtina = Academic English : průvodce anglickým jazykem pro studenty, akademiky a vědce / Libor Štěpánek, Janice de Haaff a kolektiv  Praha : Grada Publishing, 2011 . 219 stran . ISBN 978-80-247-3577-1 (brožováno) .   [30, currently available 15, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Filozofická fakulta0120
    Univerzitní knihovna UHK014120
    Prezenčně1000
    Akademická angličtina

    book

  4. Aktuální společenskovědní pohledy na výchovu k demokratickému občanství / Pavel Krákora a kol. . Praha : Epocha, 2012 . 197 stran . ISBN 978-80-7425-167-2 (vázáno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Filozofická fakulta0100
    Aktuální společenskovědní pohledy na výchovu k demokratickému občanství

    book

  5. Analýza dějepisných vzdělávacích programů ve vybraných státech Evropy a její výsledky / Dagmar Hudecová . Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2006 . 133 stran . ISBN 80-7290-253-9 (brožováno) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Filozofická fakulta0100
    Prezenčně1000
    Analýza dějepisných vzdělávacích programů ve vybraných státech Evropy a její výsledky

    book

  6. L'apprentissage des langues / Stéphanie Roussel et Daniel Gaonac'h  Paris : Éditions Retz, 2017 . 143 stran . ISBN 978-2-7256-3518-7 (brožováno) .   [2, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0020
  7. Argument-driven inquiry in chemistry : lab investigations for grades 9-12 / Victor Sampson, Peter Carafano, Patrick Enderle, Steve Fannin, Jonathon Grooms, Sherry A. Southerland, Carol Stallworth and Kiesha Williams  Arlington : National Science Teachers Association, [2015]  ©2015 . xxii, 530 stran . ISBN 978-1-938946-22-6 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  8. The art and science of teaching : a comprehensive framework for effective instruction / Robert J. Marzano  Alexandria, Va : ASCD, Association for Supervision and Curriculum Development, 2007 . viii, 221 stran . ISBN 978-1-4166-0571-3 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  9. Art teaching : elementary through middle school / George Szekely and Julie Alsip Bucknam  New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012 . x, 313 stran, 8 nečíslovaných stran obrazových příloh . ISBN 978-0-415-99058-5 (brožováno). ISBN 978-0-415-99057-8 (vázáno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Katedra výtvarné revize0100
    book

    book

  10. Asian/American scholars of education : 21st century pedagogies, perspectives, and experiences / Nicholas D. Hartlep, Amardeep K. Kahlon, and Daisy Ball, editors ; foreword by Sydney Freeman, Jr. ; afterword by René Antrop-González  New York : Peter Lang, [2018]  ©2018 . xxi, 203 stran . ISBN 978-1-4331-4946-7 (brožováno). ISBN 978-1-4331-4947-4 (vázáno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.