Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0067763 xcla^"
  1. Český digitální reklamní prostor se zvětšuje = The Czech digital advertising space gets bigger / Čeněk Celer .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [388 s.]. ISBN 978-80-7435-249-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 77-82 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_1.pdf .
    article

    article

  2. Možnosti demografické segmentace při cílení reklamy na internetu = Possibilities of demographic segmentation for targeting of internet advertising / Václav Stříteský .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 165-172 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.