Search results
- Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) . [4, currently available 2, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Building data mining applications for CRM / Alex Berson, Stephen Smith, Kurt Thearling . New York : McGraw-Hill, c2000 . xxvii, 510 s . ISBN 0-07-134444-6 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [5, currently available 4, at library only 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Cisco network design solutions for small-medium businesses / Peter Rybaczyk . Indianapolis : Cisco Press, c2005 . xix, 308 s . ISBN 1-58705-534-1 (brož.) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - CRM v podnikových procesech / Dita Hommerová . Praha : Grada, 2012 . 134 s . ISBN 978-80-247-4388-2 (váz.) . [2, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0 - Customer relationship management : a database approach / V. Kumar, Werner J. Reinartz . Hoboken : John Wiley & Sons, c2006 . xxiv, 323 s . ISBN 0-471-27133-0 (brož.) . [2, currently available 2]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Customer-centric knowledge management : concepts and applications / Minwir Mallouh Al-Shammari [editor] . Hershey : Information Science Reference, 2012 [sic.] . xv, 315 s . ISBN 978-1-61350-089-7 (váz.). ISBN 978-1-613-50091-0 (print & perpetual access) . [1, currently available 1]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) . [5, currently available 5]
Branch Inaccesible Available Issued Reserved Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0