Search results

Records found: 21  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0067805 amg^"
  1. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [z anglického překladu finské knihy ...přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s . ISBN 978-80-247-1814-9 (váz.) .   [4, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Prezenčně1000
    Aktivní CRM

    book

  2. Building data mining applications for CRM / Alex Berson, Stephen Smith, Kurt Thearling . New York : McGraw-Hill, c2000 . xxvii, 510 s . ISBN 0-07-134444-6 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  3. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [5, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000
    Buzz

    book

  4. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Buzz

    book

  5. Cisco network design solutions for small-medium businesses / Peter Rybaczyk . Indianapolis : Cisco Press, c2005 . xix, 308 s . ISBN 1-58705-534-1 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Cisco network design solutions for small-medium businesses

    book

  6. CRM : řízení vztahů se zákazníky / Vít Chlebovský . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 190 s . ISBN 80-251-0798-1 (váz.) : .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    CRM

    book

  7. CRM v podnikových procesech / Dita Hommerová . Praha : Grada, 2012 . 134 s . ISBN 978-80-247-4388-2 (váz.) .   [2, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0110
    CRM v podnikových procesech

    book

  8. Customer relationship management : a database approach / V. Kumar, Werner J. Reinartz . Hoboken : John Wiley & Sons, c2006 . xxiv, 323 s . ISBN 0-471-27133-0 (brož.) .   [2, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Customer relationship management

    book

  9. Customer-centric knowledge management : concepts and applications / Minwir Mallouh Al-Shammari [editor] . Hershey : Information Science Reference, 2012 [sic.] . xv, 315 s . ISBN 978-1-61350-089-7 (váz.). ISBN 978-1-613-50091-0 (print & perpetual access) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Customer-centric knowledge management

    book

  10. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 268 s . ISBN 978-80-247-3155-1 (váz.) .   [5, currently available 5]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Diferencované řízení vztahů se zákazníky

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.