Search results

Records found: 49  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0071496 amg^"
  1. Assessing learning in the primary classroom / Sandra Johnson . London ; New York : Routledge, 2012 . ix, 157 stran . ISBN 978-0-415-56276-8 (brož.) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  2. Assessment and learning in the primary school / E.C. Wragg  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2001 . viii, 86 stran . ISBN 978-0-415-24957-7 (dotisk ; brožováno). ISBN 0-415-24957-0 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  3. Čtěme nejen v hodinách českého jazyka : úlohy PIRLS 2011 / Zuzana Janotová, Kateřina Šafránková a kol. . Praha : Česká školní inspekce, 2013 . 119 s . ISBN 978-80-905370-6-4 (brož.) .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    Čtěme nejen v hodinách českého jazyka

    book

  4. Designing and analyzing language tests / Nathan T. Carr . Oxford : Oxford University Press, 2011 . xxii, 360 s . ISBN 978-0-19-442297-0 (brož.). ISBN 978-0-19-442295-6 .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  5. Diagnostika jazykového vývoje : diagnostická baterie pro posouzení vývoje jazykových znalostí a dovedností dětí předškolního věku: testová příručka / Gabriela Seidlová Málková, Filip Smolík  Praha : Grada, 2014 . 80 stran . ISBN 978-80-247-4239-7 (brožováno) . http://www.grada.cz/diagnostika-jazykoveho-vyvoje_7175/kniha/katalog/ .   [5, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0050
  6. Les évaluations standardisées des élèves en Europe : objectifs, organisation et utilisation des résultats / [Commission européenne] . Brussels : Eurydice, 2009 . 108 stran . ISBN 978-92-9201-037-9 (brožováno) .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    Les évaluations standardisées des élèves en Europe

    book

  7. Fundamental considerations in language testing / Lyle F. Bachman . Oxford : Oxford University Press, 1990 . xi, 408 s . ISBN 0-19-437003-8 (brož.) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Fundamental considerations in language testing

    book

  8. Hlavní zjištění PISA 2012 : matematická gramotnost patnáctiletých žáků / Jana Palečková, Vladislav Tomášek a kol. . Praha : Česká školní inspekce, 2013 . 51 s . ISBN 978-80-905632-0-9 (brož.) .   [1, currently available 0, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Prezenčně1000
    book

    book

  9. Inspirace pro rozvoj dovedností TIMSS : úlohy z matematiky a přírodovědy / Vladislav Tomášek, Libor Klement, Svatava Janoušková, Miloslav Frýzek, Jitka Houfková, Dana Mandíková, Sylva Peclinovská, Václav Pumpr, Dana Musilová, Lenka Chmelířová, Iva Toušková, Darina Krausová, Barbora Pumpová  Praha : Česká školní inspekce, [2021]  ©2021 . 204 stran . ISBN 978-80-88087-61-8 (brožováno) . https://bit.ly/3r62iSf .   [3, currently available 2, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
    Inspirace pro rozvoj dovedností TIMSS

    book

  10. Inspirace pro rozvoj gramotností PISA : úlohy ze čtenářské, přírodovědné a matematické gramotnosti / Zuzana Janotová, Jana Hanušová, Tomáš Chrobák, Monika Olšáková, Václav Fiala, Dana Pražáková, Veronika Fiedlerová, Petra Hlawatschke  Praha : Česká školní inspekce, [2020]  ©2020 . 192 stran . ISBN 978-80-88087-44-1 (brožováno) .   [2, currently available 1, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
    Inspirace pro rozvoj gramotností PISA

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.