Search results
- Inovatívny prístup k tvorbe a rozvoju hodnoty značky prostredníctvom spoločenskej zodpovednosti = An innovative approach to building and development of brand equity by implementing corporate social responsibility / Milan Džupina, Ladislav Mura .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [445 stran]. ISBN 978-80-7435-546-2. S. 182-187 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_1.pdf . - Využitie BCG matice v procese sledovania hodnoty značky = BCG matrix usage in the process of brand value monitoring / Jana Majerová, Anna Križanová, Katarána Zvaríková .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [469 s.]. ISBN 978-80-7435-367-3 (brož.). S. 179-185 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf .