Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0095507 amg^"
  1. Assessment and learning / edited by John Gardner  Los Angeles ; London : SAGE, 2012 . x, 301 stran . ISBN 978-0-85702-383-4 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  2. Responzivní výuka : kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi / Harry Fletcher-Wood ; z anglického originálu Responsive teaching ... přeložila Miroslava Kopicová  Praha : Euromedia Group, 2021 . 170 stran . ISBN 978-80-242-7152-1 (Euromedia Group ; brožováno) : .   [5, currently available 2]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Filozofická fakulta0010
    Univerzitní knihovna UHK0220
    Responzivní výuka

    book

  3. Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions / Erin Marie Furtak  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 199 stran . ISBN 978-1-138-67229-1 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  4. Using differentiated classroom assessment to enhance student learning / Tonya R. Moon, Catherine M. Brighton, and Carol A. Tomlinson . New York ; London : Routledge, 2020 . x, 124 stran . ISBN 978-1-138-32096-3 (vázáno). ISBN 978-1-138-32097-0 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  5. Using feedback to improve learning / Maria Araceli Ruiz-Primo and Susan M. Brookhart  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 141 stran . ISBN 978-1-138-64657-5 (brožováno). ISBN 978-1-138-64656-8 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    book

    book

  6. Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation / Heidi Andrade and Margaret Heritage  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 127 stran . ISBN 978-1-138-65303-0 (brožováno). ISBN 978-1-138-65300-9 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation

    book

  7. Zavádění formativního hodnocení : praktické techniky pro základní a střední školy / Dylan Wiliam, Siobhán Leahyová ; z anglického originálu Embedding formative assessment ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.  Praha : Čtení pomáhá : EDUkační LABoratoř, z.s., 2020 . xxvi, 243 stran . ISBN 978-80-906082-8-3 (EDUkační LABoratoř ; brožováno) : .   [4, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Filozofická fakulta0010
    Univerzitní knihovna UHK0120
    Zavádění formativního hodnocení

    book

  8. Zavádění formativního hodnocení : praktické techniky pro základní a střední školy / Dylan Wiliam, Siobhán Leahyová ; z anglického originálu Embedding formative assessment ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.  [Praha] : ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., [2016]  ©2016 . xxvi, 243 stran . ISBN 978-80-906082-7-6 (EDUkační LABoratoř ; brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Zavádění formativního hodnocení

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.