Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth 0099473 amg^"
  1. Inklusion - was tun? : Checklisten für den inklusiven Unterricht in der Sekundarstufe : 5.-10. Klasse / Dagmar Brunsch, Sascha Ebel  Hamburg : Persen, 2019  ©2015 . 67 stran . ISBN 978-3-403-23429-6 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  2. Inklusion in der Schule - das Praxisbuch : Profi-Tipps und Materialien aus der Lehrerfortbildung / M. Humbach, C. Kluwe, K. Kress, D. Schlechter, J. Schneider, R. Wensing  Donauwörth : Auer, 2018 . 85 stran . ISBN 978-3-403-07223-2 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
  3. Managing classroom assessment to enhance student learning / Nicole Barnes and Helenrose Fives . New York ; London : Routledge, 2020 . xii, 154 stran . ISBN 978-1-138-31996-7 (brožováno). ISBN 978-1-138-31995-0 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Managing classroom assessment to enhance student learning

    book

  4. Praxishelfer Inklusion - Förderschwerpunkt emotional-soziale Entwicklung : schwierige Sitationen im Unterrichtsalltag meistern / Kathrin Bornebusch, Katrin Engmann, Claudia Schleske  Berlin : Cornelsen, [2017] . 175 stran . ISBN 978-3-589-15425-8 (brožováno) .   [1, currently available 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0100
    book

    book

  5. Rychlá pomoc pro učitele : 60 řešení náročných situací / Annette Breaux, Todd Whitaker ; z anglického originálu Quick answers for busy teachers přeložila Hana Antonínová  Praha : Portál, 2020 . 175 stran . ISBN 978-80-262-1660-5 (brožováno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Rychlá pomoc pro učitele

    book

  6. Systematic classroom assessment : an approach for learning and self-regulation / Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen . New York ; London : Routledge, 2019 . vi, 226 stran . ISBN 978-1-138-56577-7 (brožováno). ISBN 978-1-138-56576-0 (vázáno) .   [1, currently available 0]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Systematic classroom assessment

    book

  7. Učitel a práce se třídou / Christoph Eichhorn  Praha : Raabe, 2019 . 110 stran . ISBN 978-80-7496-439-8 (brožováno) : .   [12, currently available 4, at library only 1]
    Branch Inaccesible Available Issued Reserved
    Univerzitní knihovna UHK0470
    Prezenčně1000
    Učitel a práce se třídou

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.