Search results
- Aktivizácia poznávacej činnosti prostredníctvom interaktívnych programov / Iveta Šebeňová .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 153-158 . - Aktuální problémy současného základního vzdělávání / Pavel Pecina .
In: Didaktika - opora proměn výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Didaktika - opora proměn výuky. s. 30-31 . - Alternativní metody výuky přírodovědných předmětů - spolupráce napříč kontinenty = Alternative methods in the education of natural sciences - the cooperation among continents / Šárka Matoušková, Hana Čtrnácová [i.e. Čtrnáctová] .
In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 35 . - Alternativní metody výuky ve vzdálených a virtuálních laboratořích = Alternative teaching methods at remote and virtual laboratories / František Lustig .
In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 6. ročník konference Alternativní metody výuky 2008. s. 27 . - Analiza porównawcza wyników zastosowania procedur tradycyjnego testowania pisemnego i procedury komputerowego testowania w pełni adaptacyjnego w pomiarze osiągnięć studentów / Józef Hurek, Aleksander Sztejnberg .
In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Aktuální otázky výuky chemie. s. 12-18 . - Aplikácia PDCA cyklu vo vyučovacom procese / Roman Hrmo, Lucia Krištofiaková .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 38-41 : 4 tab. . - Auswahl und Sequenzierung von Lehrstoffen bei begrenzter Lernzeit / Rainer Hilgers .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 122-125 . - Autonomie žáků a hodnocení / Daniele Geffroy Konštacký .
In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 341-351 . - Conceptualizing the development of ICT-TPCK / Nicos Valanides, Charoula Angeli .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 447-457: 1 schéma, 1 tab. . - Dovednost zdůvodnit výběr obsahu učiva / Václav Ducháč .
In: Didaktika - opora proměn výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Didaktika - opora proměn výuky. s. 102-103 .