Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^hk_us_auth m0049832 xcla^"
  1. Basic chemical concepts : methodological aspects of teaching and learning some cases from past to present / Darinka Sikosek .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 63-73 : il. .
    article

    article

  2. Efektywność gier dydatycznych w nauczaniu tematyki "sole" w gimnazjum / Krystyna Wojciechowska, Agnieszka Rumowska .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 159-163 .
    article

    article

  3. Gry dydatyczne w nauczaniu działu programowego gimnazjum "sole" - przykłady / Krystyna Wojciechowska, Agnieszka Rumowska .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 164-168 .
    article

    article

  4. Komplexní přístup v laboratořích pro pregraduální přípravu učitelů / Bořivoj Jodas, Jan Grégr, Martin Slavík .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 279-281 .
    article

    article

  5. Mikrosety v príprave učiteľov chémie / Miroslav Prokša .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 274-281 .
    article

    article

  6. Projektová výuka chemie - "správný směr" nebo "scestí"? / Olga Řádková, Martin Bílek .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 153-158 .
    article

    article

  7. Występowanie trudności przy pisaniu równań reakcji chemicznych przez uczniów na początkowym etapie edukacji chemicznej / Jan Rajmund Paśko .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 198-203 .
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.